Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ





«Όμως ο Υιός του ανθρώπου όταν έλθει θα βρει άραγε την πίστη επί της γης;» (Λουκά ΙΗ΄. 8)

            Την Πίστη αναρωτήθηκε ο Χριστός αν εύρει στους ανθρώπους όταν έρθει ως Κριτής στην Δευτέρα Παρουσία και όχι ακολουθίες και μυστήρια. 

Μόνο την Ορθόδοξη Πίστη και αυτό το είπε για εμάς όχι για τον Ίδιο, για να καταλάβουμε ότι στα έσχατα χρόνια, δηλαδή στα χρόνια του αντίχριστου, που συνδέονται με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, οι άνθρωποι ή θα χάσουν ολότελα την Ορθόδοξη Πίστη ή θα υπάρχουν μόνο ελάχιστοι που θα την κρατήσουν σε ολόκληρη την γη. 
Συγκεκριμένα στα έσχατα χρόνια δηλαδή στα χρόνια αυτά που ζούμε, ο διάβολος δια του αντίχριστου παίρνοντας δικαίωμα από την αμαρτία και την αμετανοησία των Χριστιανών προσπαθεί να αφανίσει την Ορθόδοξη Πίστη.

Γι' αυτό ας αντιληφθούν οι καλοπροαίρετοι Χριστιανοί, ότι μετά τη σύνοδο της Κρήτης (2016), είμαστε σε καιρό πολέμου, αφού η αίρεση επιβλήθηκε συνοδικά, η Πίστη προδόθηκε και η Εκκλησία του Ιησού Χριστού διώκεται. 
Ας παύσουν, λοιπόν, να προβάλλουν την ανάγκη των Μυστηρίων ως μεγαλύτερη από την τήρηση της Ορθόδοξης Πίστεως. Με την ανησυχία τους μην στερηθούν αυτά, τελικά συμβιβάζονται με την αίρεση, με κάθε κακοδοξία και την βλασφημία με αποτέλεσμα να χάνουν στο τέλος και τα δύο, δηλαδή και την Ορθόδοξη και Σωτήρια Ομολογία της Πίστεως και την Χάρη των Ορθοδόξων Μυστηρίων. 
Αυτό δε συμβαίνει επειδή το δόγμα των Χριστιανών είναι ότι η Ορθόδοξη Πίστη είναι η προϋπόθεση των Ορθοδόξων Μυστηρίων. 
Όπως παραδέχονται, άλλωστε και οι ίδιοι οι ψευδεπίσκοποι της κακόδοξης συνόδου της Κρήτης στο άρθρο (3), γράφοντας ότι: «Ἡ εὐθύνη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας διά τήν ἑνότητα, ὡς καί ἡ οἰκουμενική αὐτῆς ἀποστολή ἐξεφράσθησαν ὑπό τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Αὗται ἰδιαιτέρως προέβαλον τόν μεταξύ τῆς ὀρθῆς πίστεως καί τῆς μυστηριακῆς κοινωνίας ὑφιστάμενον ἄρρηκτον δεσμόν.» 

                Έτσι λοιπόν δύο τινά συμβαίνουν με την κοινωνία των Μυστηρίων, σύμφωνα με το Ορθόδοξο δόγμα και τους Ιερούς Κανόνες των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας:

α) Αν ο Ιερέας είναι Ορθόδοξος, κάνει επομένως και Ορθόδοξα Μυστήρια, ο Χριστιανός όμως που πηγαίνει να μεταλάβει αναξίως, έχει δηλαδή κάποια κρυφή κακοδοξία, αίρεση, ή κάποια αμετανόητη αμαρτία, όπως δηλαδή ο προδότης Ιούδας, τότε κοινωνεί προς κρίμα και κατάκριμα και η Χάρη από το Σώμα και το Αίμα του Χριστού γίνεται Φωτιά που τον καίει και έτσι δίνοντας δικαιώματα στον πονηρό, λαμβάνει τελικά δαιμονική ενέργεια και αντί να Χαριτώνεται τελικά δαιμονίζεται, όπως κι ο δόλιος ο Ιούδας. 
Ή κινδυνεύει να αρρωστήσει και να πεθάνει πρόωρα, σύμφωνα με τα λόγια του Αποστόλου Παύλου. 

β) Αν ο λεγόμενος ιερέας είναι φανερά αιρετικός κακόδοξος και βλάσφημος δηλ. προδότης Ιούδας και όχι Ορθόδοξος, όπως είναι όλοι αυτοί οι αποστάτες ψευδεπίσκοποι του Παγκόσμιου Συμβουλίου «εκκλησιών» που επίσημα αποδέχονται την ληστρική σύνοδο της Κρήτης, αλλά και όσοι λέγουν ότι είναι δήθεν Ορθόδοξοι και ανεπίσημα λέγουν ότι δεν αποδέχονται την βλάσφημη Σύνοδο, αλλά επίσημα έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς, τότε αντί για Ορθόδοξα Μυστήρια κάνουν αιρετικά μυστήρια και αντί για Σώμα και Αίμα Χριστού κάνουν δαιμονικό άρτο, όπως πολύ ευλογημένα τονίζει και ο Πανόσιος Θεόδωρος Στουδίτης στις Ιερές Επιστολές του για τον άρτο των αιρετικών. 

            Ποιός Χριστιανός αν θέλει να είναι σοβαρός μπορεί να ισχυριστεί ότι η διδασκαλία της κακόδοξης συνόδου της Κρήτης δεν είναι βλάσφημη και αιρετική, αλλά είναι σύμφωνη και όμοια με την Ορθόδοξη διδασκαλία των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων; 
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΛΟΙΟΣ. 
Αυτό όμως εξ απόψεως Ορθόδοξης δογματικής σημαίνει ότι οι οικουμενιστες ψευδεπίσκοποι που έγραψαν και συνυπέγραψαν αυτήν την βλάσφημη διδασκαλία του αντίχριστου που δεν έχει προηγούμενο, είναι αδιαμφισβήτητα παναιρετικοί υβριστές Του Κυρίου και υπόκεινται στα αιώνια αναθέματα των Αγίων Πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων, δηλ. τίθενται εκτός Εκκλησίας. 
Και στα ίδια αναθέματα υπόκεινται και τίθενται εκτός Εκκλησίας και όσοι λέγουν ότι έχουν δήθεν Ορθόδοξο φρόνημα αλλά παρά ταύτα έχουν κοινωνία μυστηρίων μετ' αυτών. 

Οι Άγιοι Πατέρες μας παρέδωσαν την Πίστη αγνή και ανόθευτη.
Δεν μπορεί να αγνοούνται επιδεικτικά οι Αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων των Ιερών Πατέρων μας. 
Δεν γνωρίζουν ότι όποιος αλλάξει τις Αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων είναι αναθεματισμένος και εκπίπτει στους αιρετικούς;
Συνεπώς, όσοι έχουν «εκκλησιαστική» κοινωνία με αυτούς τους αποστάτες ψευτοχριστιανούς της κακόδοξης συνόδου της Κρήτης, που κοροϊδεύουν τον Ιησού Χριστό, μιλώντας άσχημα για τον Κύριο μας, στα επίσημα πλέον συνοδικά κείμενα τους, και έτσι συμβιβάζονται με αυτήν την μεγάλη βλασφημία, γινόμενοι και αυτοί Ιούδες, προδίδοντας την Ορθόδοξη Πίστη και τον Χριστό χάριν δήθεν του εκκλησιασμού και των μυστηρίιων, τότε αυτοί μεταλαμβάνουν τον διαβολικό άρτο των αιρετικών μυστηρίων και όχι το Σώμα και Αίμα Του Ιησού Χριστού που φαντάζονται, των Ορθοδόξων Μυστηρίων. 
Και το αποτέλεσμα είναι ότι αντί να μετέχουν στο Σώμα και το Αίμα του Χριστού, μετέχουν στον αντίχριστο και αιρετικό άρτο του διαβόλου και αντί να Χαριτώνονται, δαιμονίζονται.

            Αδελφοί, ας γρηγορούμε και ας παρατηρούμε με προσοχή τα σημεία των καιρών, τα οποία, με πρώτο την προσπάθεια για εξαφάνιση της Πίστεως, μας παραπέμπουν στα χρόνια του Αντιχρίστου, τα οποία, βέβαια όπως λέγουν οι Άγιοι Πατέρες μας συνδέονται με τη Δευτέρα Παρουσία. 

Αποτείχιση η μόνη οδός σωτηρίας.

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ-ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άγιος Παΐσιος ο Μέγας και οι Οικουμενιστές

Στις σελ.266-268 ἀναφέρει την περίπτωση τοῦ Μοναχοῦ που εἶπε στο Ἐβραῖο "ἲσως εἶναι ἒτσι καθώς σύ λέγεις" και εὐθύς ἒχασ...