Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Αγία Τριάδα. Κόλαση και Παράδεισος





ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ.

ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ

«Ο Πατήρ δε μεταπίπτει στον Υιό, παραμένει πάντα Πατήρ, ο Υιός δε μεταπίπτει στον Πατέρα, παραμένει πάντα Υιός, το Πνεύμα δε μεταπίπτει στον Πατέρα ή τον Υιό, παραμένει πάντα Πνεύμα άγιο. Η ιδιότητα καθενός προσώπου της Αγίας Τριάδας είναι σταθερή και αμετάβλητη. Πώς, άλλωστε, θα παρέμενε ιδιότητα αν εναλλασσόταν συνεχώς περνώντας κάθε φορά σε άλλο πρόσωπο; 

Γι’ αυτό ο Υιός του Θεού είναι που γίνεται Υιός του ανθρώπου, για να παραμείνει ακριβώς η ιδιότητα αμετακίνητη. Γιατί, όντας Υιός του Θεού, όταν έγινε Υιός του ανθρώπου παίρνοντας σάρκα ανθρώπινη απ’ την αγία Παρθένο, δεν αλλοτριώθηκε από την υιική του ιδιότητα.

Ο Υιός του Θεού ενανθρώπησε για να χαρίσει ξανά στον άνθρωπο εκείνο για το οποίο δημιουργώντας τον τον προόρισε. Τον δημιούργησε σύμφωνα με τη δική του εικόνα, διανοητή και ελεύθερο, προορισμένο να του μοιάζει, δηλαδή να ‘ναι, όπως κι ο Δημιουργός του, τέλεια ενάρετος, πράγμα κατορθωτό για την ανθρώπινη φύση. Γιατί οι αρετές, δηλαδή η νηφαλιότητα, η ηρεμία, η ακεραιότητα, η αγαθοσύνη, η σοφία, η δικαιοσύνη, η ανεξικακία είναι, πρωταρχικά, γνωρίσματα της θείας φύσης.

Ο Θεός, λοιπόν, δημιούργησε τον άνθρωπο σε πλήρη κοινωνία μαζί του (τον δημιούργησε για να μείνει άφθαρτος, τον ανέβασε στην αθανασία με το να τον κρατά κοντά του). Εμείς, όμως, αυτά τα γνωρίσματα της θείας φύσης τα αλλοιώσαμε και τα μπερδέψαμε με την παράβαση της εντολής, και περάσαμε στην παράταξη της κακίας με αποτέλεσμα να χάσουμε την κοινωνία με το Θεό. Τις γαρ μετουσία φωτί προς σκότος; Και όταν πια στερηθήκαμε τη ζωή, πέσαμε στη φθορά του θανάτου.

Επειδή, τώρα ο Θεός μας προσέφερε το ύψιστο και δεν το διαφυλάξαμε, χρειάστηκε να κατεβεί αυτός στο χείριστο, δηλαδή στη δική μας ξεπερασμένη φύση, ώστε να μας ξαναδώσει, προσφέροντας και ενεργώντας ο ίδιος, την εξομοιωμένη μ’ αυτόν εικόνα και τον αρχαίο προορισμό.
Κι ακόμα να μας διδάξει το ενάρετο ήθος της βιωτής, αυτό το ήθος που ο ίδιος με την επίγεια ζωή του κατέστησε συγκεκριμένο και ευκολοκατόρθωτο.

Κι ακόμα να μας ελευθερώσει από τη φθορά φέρνοντάς μας πάλι σε κοινωνία με τη ζωή, με το να ανοίξει ο ίδιος το δρόμο της δικής μας ανάστασης.
Και ακόμα να ξανακάνει καινούριο το θρυμματισμένο κι αγνώριστο κανάτι της ύπαρξής μας, να λύσει τα δεσμά της κυριαρχίας του διαβόλου επάνω μας προσκαλώντας μας να αναγνωρίσουμε την κυριαρχία του Θεού.
Και ακόμα να μας γεμίσει κουράγιο και να μας εκπαιδεύσει να πολεμούμε τον τύραννο με την υπομονή και την ταπείνωση.

Με την ενανθρώπηση, λοιπόν, του Υιού του Θεού καταργήθηκε η λατρεία των δαιμόνων, όλη η κτίση αγιάστηκε με το θείο του αίμα, οι βωμοί και οι ναοί των ειδώλων κατεδαφίστηκαν, ρίζωσε η γνώση του Θεού, λατρεύεται πια η ομοούσια Τριάδα, η άκτιστη θεότητα, ο ένας αληθινός Θεός ο δημιουργός και κυβερνήτης του σύμπαντος.
Τώρα πια, πάλι, οι αρετές είναι κατορθωτός τρόπος ζωής, προσφέρθηκε η ελπίδα με την ανάσταση του Χριστού, τώρα πια οι δαίμονες τρέμουν τους ανθρώπους που προηγουμένως ήταν του χεριού τους.

Και το πράγματι αξιοθαύμαστο, είναι πως όλα αυτά κατορθώθηκαν με το σταυρό και τα πάθη και το θάνατο. Κηρύχθηκε σ’ όλη τη γη το Ευαγγέλιο της υποταγής στο Θεό, όχι με πολέμους και όπλα και στρατούς που συντρίβαν εχθρούς. Κηρύχθηκε από λίγους γυμνούς, φτωχούς κι αγράμματους, που διώχνονταν από παντού, που δέχονταν κτυπήματα, που θανατώνονταν, που κήρυτταν ένα σταυρωμένο και νεκρό, που όμως επικράτησαν απέναντι στους σοφούς και τους ισχυρούς γιατί ακριβώς τους ακολουθούσε η ακαταμάχητη δύναμη του σταυρωμένου. Ο θάνατος, ο πριν τρομοκρατικός, νικιέται, και καταδικάζεται τώρα ο απόβλητος και μισητός της ζωής.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της παρουσίας του Χριστού, αυτές είναι οι συνέπειες της επιβολής της δύναμής του. Δεν έσωσε ένα λαό, όπως ο Μωυσής που φυγάδευσε από την Αίγυπτο τους Εβραίους περνώντας τους μεσ’ από τη θάλασσα για ν’ απαλλαγούν από τη δουλεία του Φαραώ. Έσωσε ολόκληρη την ανθρωπότητα από τη φθορά του θανάτου και το γεμάτο κακία τύραννο, την αμαρτία.

Και έσωσε τους ανθρώπους όλους, όχι πειθαναγκάζοντάς τους να ασκήσουν την αρετή, όχι παραχώνοντάς τους στο χώμα, όχι καίοντάς τους και διατάσσοντας να λιθοβολούνται οι αμαρτωλοί, αλλά πείθοντάς τους με πραότητα, υπομονή και συγχωρετικότητα να διαλέξουν την αρετή και να συναγωνίζονται στους κόπους γι’ αυτήν και έτσι να ικανοποιούνται.

Προηγουμένως όταν αμάρταναν ετιμωρούντο με κτυπήματα κι όμως επέμεναν στην αμαρτία και την είχαν θεοποιήσει, τώρα δέχονται να υφίστανται κτυπήματα για χάρη της υπακοής στο Θεό και για χάρη της αρετής, δέχονται να κακοπαθούν και θανατώνονται.
Δόξα σε σένα Χριστέ, Λόγε του Θεού και Σοφία και Δύναμη και Θεέ Παντοκράτορα. Τι να σου αντιδωρίσουμε εμείς οι άπραγοι για όλα όσα μας χάρισες; Όλα μας τα ’χεις δοσμένα εσύ και τίποτ’ άλλο δε ζητάς από μας παρά ν’ αποδεχτούμε τη σωτηρία που μας πρόσφερες, δίνοντάς μας ακόμα και τη δύναμη για να το κάνουμε.

Σ’ ευχαριστούμε, Εσένα που μας έδωσες την ύπαρξη, μα και μας χάρισες την αιώνια ζωή, εσένα που κι όταν την χάσαμε και την αρνηθήκαμε, μας οδήγησες πίσω σ’ αυτήν με την ενανθρώπισή σου που καμιά γλώσσα δεν τολμά να ερμηνεύσει».

ΠΕΡΙ ΚΟΛΑΣΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ

«Και τούτο οφείλουμε να ξέρουμε, ότι ο Θεός δεν τιμωρεί κανένα στο μέλλον, αλλά ο καθένας κάνει τον εαυτό του δεκτικό στη μετοχή του Θεού. Όμως η μετοχή του Θεού είναι τρυφή, ενώ η αμεθεξία Του, κόλαση» 

 Η Κόλαση υπάρχει όχι επειδή οι κολασμένοι είναι… εκπρόθεσμοι, αλλά επειδή ο κολασμένος μένει άτρεπτος στην επιθυμία του για την αμαρτία.

Και πάλι βλέπουμε ότι μόνο ο πανταχού παρών Θεός θα υπάρξει στον μέλλοντα αιώνα διότι όπως λέει το αντικείμενο που ποθούν οι αμαρτωλοί δεν θα υπάρχει. Θα υπάρχει μόνο αυτό που ποθούν οι δίκαιοι, δηλ. ο Θεός:

«… μετά το θάνατο, δεν υπάρχει τροπή μήτε μετάνοια, όχι επειδή ο Θεός δεν δέχεται μετάνοια – ο Ίδιος δεν μπορεί να αρνηθεί τον εαυτό Του ούτε χάνει τη σπλαχνικότητα -, αλλά η ψυχή δεν αλλάζει πια […] οι άνθρωποι μετά το θάνατο έχουν το άτρεπτο, ώστε από το ένα μέρος οι δίκαιοι ποθώντας το Θεό και έχοντας αυτόν πάντοτε να ευφραίνονται, ενώ οι αμαρτωλοί ποθώντας την αμαρτία και μην έχοντας το υλικό της αμαρτίας … να κολάζονται χωρίς να έχουν καμιά παρηγοριά. Γιατί τι είναι κόλαση παρά η στέρηση εκείνου που σφοδρά επιθυμεί κανείς;

Κατά την αναλογία λοιπόν του πόθου, όσοι ποθούν το Θεό ευφραίνονται και όσοι ποθούν την αμαρτία κολάζονται»

«Ο Θεός και στο διάβολο διαρκώς χορηγεί τα αγαθά, αλλά εκείνος δεν θέλει να τα πάρει. Και στην αιωνιότητα ό Θεός παρέχει σ’ όλους τα αγαθά γιατί είναι πηγή των αγαθών αναβλύζοντας σ’ όλους την αγαθότητα, ενώ ο καθένας καταπώς έκανε δεκτικό τον εαυτό του, μετέχει στο αγαθό […] εκείνοι που δεν έχουν τις συνηθισμένες ηδονές υποφέρουν αθεράπευτα, χωρίς ο Θεός να έχει κάνει κόλαση, αλλά εμείς επειδή στρώσαμε την κόλαση για τους εαυτούς μας, και άλλωστε μήτε το θάνατο τον έκανε ο Θεός, αλλά εμείς οι ίδιοι τον προξενήσαμε για μας»

Στην Αιώνια Βασιλεία δεν υπάρχουν τόποι χωριστοί, αλλά καταστάσεις μετοχής και δεκτικότητας στο Θείο. Άρα Κόλαση και Παράδεισος είναι ονόματα καταστάσεων που βιώνονται και όχι «χώροι».

Στην Αιώνια Βασιλεία θα υπάρχει μόνο ο Θεός, υπό το φως του Οποίου άλλοι θα βιώνουν Παράδεισο και άλλοι Κόλαση.

Η Κόλαση και ο Παράδεισος θα βιώνονται όχι επειδή ο Θεός καταδίκασε ή αντάμειψε ανθρώπους, αλλά επειδή ελεύθερα επέλεξαν την κατάσταση που θα βρεθούν. Μάλιστα, απόδειξη της Κόλασης ως ελεύθερης επιλογής, είναι το γεγονός ότι ο Θεός δέχεται την μετάνοια, όμως δεν εκφράζεται καμία μετάνοια για να την δεχτεί ο Θεός επειδή ο άνθρωπος «δεν θέλει».

Αρρώστια και η καταπολέμηση της.

Διακοπή κοινωνίας με αιρετικούς


Η καθαίρεση είναι ανυπόστατη-άκυρη δια λόγους Πίστεως π.χ. Η Ιερά αγιοπατερική και θεόσδωτη εντολή της αποτειχίσεως που είναι υποχρεωτική δια κληρικούς και λαϊκούς οπότε αν καθαιρεθεί ή αφοριστη κάποιος Χριστιανός διά λόγους Πίστεως είναι άκυρη η ποινή. Όπως οι Άγιοι όταν αποτειχιζονταν απο τους αιρετικούς πάντα μα πάντα διόκονταν διά αυτόν τον λόγο μαρτυρούσαν.

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ
Άγιος Γρήγοριος Παλαμάς (14 Νοεμβρίου)  έκοψε το μνημόσυνο του Πατριάρχη Ιωάννη Καλέκα και  γι αυτή την πράξη ο Καλέκας τον καθαίρεσε  Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης (11 Νοεμβρίου,πατέρας της αποτείχισης) Άγιος Μάξιμος Ομολογητής (13 Αυγούστου), Άγιος Μάρκος Ευγενικος (19 Ιανουαρίου)  ονόμαζε καθάρματα όσους ορθοδόξους είχαν κοινωνία με τους παπικούς.  Άγιοι Θεοφυλακτος και Παύλος ( 8 Μαρτίου)   όσιος Μακάριος  (1η Απριλίου),  Άγιος Νικήτας ομολογητής (3 Απριλίου) ,  άγιος Γερμανος Κων/πόλεως (12 Μαΐου) , Αγιος Σεργιος  ομολογητής (13 Μαΐου), αγιος Νικηφόρος ο ομολογητής (2 Ιουνίου)   Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς (14 Ιουνίου);  Αγιος Παϊσιος  ο αγιορείτης (12 Ιουλίου)  αγιος Νικόδημος ο αγιορείτης (14 Ιουλίου), αγιοι 26 ζωγραφίτες μάρτυρες (22 Σεπτεμβρίου) έκοψαν το μνημόσυνο του πατριάρχη Ιωάννη Βέκου και μαρτύρησαν γι αυτό,  αγιος Ιωσήφ Κων/πόλεως (30 Οκτωβρίου), αγιος Στέφανος ο Νέος(28 Νοεμβρίου).

Πώς θα τους μιμιθούμαι όταν σήμερα που εισήχθη η κατά τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς Παναίρεση του ουκουμενισμου στην εκκλησία με την ψευδοσύνοδο του Κολυμβαρίου της Κρήτης δεν βιονουμαι την ζωή και τα λόγια τούς. Αποτείχιση τώρα εδω και εκατό Χρόνια κάναμε τα στραβά μάτια και μας βγήκε σε κακό. Μετάνοια και διακοπή κοινωνίας με τους οικουμενιστές

«Εμοί πλήθος αιδέσιμον ου το χαίρον καινοτομία, αλλά το φυλάσσον πατρώαν κληρονομίαν» (άγ. Θεόδωρος  ο Στουδίτης PG 99, επιστολή 45). Σε άλλο σημείο λέγει : «Μη θώμεν σκάνδαλον της Εκκλησίας του Θεού, ήτις εστί και εν τρισίν Ορθοδόξοις οριζομένη κατά τους αγίους» (άγ. Θεόδωρος ο Στουδίτης PG  99, 1049B).

Η Αποτείχιση απαιτεί άρση σταυρική, απάρνηση αυτοθυσιαστική και άρνηση κατηγορηματική της αναγνωρίσεως των αιρετικών ποιμένων ως δήθεν κανονικών και υποστατών ιεραρχών. Είναι της άδολης καρδίας ο κραδασμός, της συνειδήσεως ο σεισμός και ο αλάλητος στεναγμός της ψυχής που δεν ανέχεται και δεν αντέχει την διαστροφή της Ορθοδόξου Αληθείας, από όποιον και εάν προέρχεται αυτή. Δεν ανέχεται την αίρεση, ιδίως όταν αυτή κηρύσσεται δημοσίως από διαβρωμένα εκκλησιαστικά πρόσωπα.

Η Αποτείχιση συνιστά την πρόθυμη, συνειδητή και ευπρόσδεκτη εφαρμογή της του Κυρίου εντολής για φυγή από φθοροποιών ποιμένων οι οποίοι πολλοί διέφθειραν και συνεχίζουν να διαφθείρουν τον αμπελώνα Κυρίου. Γύπες, όρνια και λύκοι λυσσασμένοι, ορμούν να καταποιούν τους πιστούς, να καταστρέφουν τις ψυχές των προβάτων. Τα πρόβατα τα έμπιστα και πιστά, "ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν." (Ιωάν. ι' 5).

Η θεωρία της δυνητικότητος δεν σε τιμά... Βεβαίως και δύνασαι! "Οίδαμεν ότι δύνασαι πάντα όσα αν θέλης και βούλεσαι." Εάν βούλεσαι αληθώς, εάν το θέλεις πραγματικώς, το θέλει κι ο Θεός. Το σοβαρό και ανησυχητικό είναι: γιατί να μην το θέλεις;;; Και ο Ιούδας και ο Πέτρος, είχαν την "δυνητικότητα" και πρόδωσαν. Ο ένας κρεμάστηκε, ο άλλος μετενόησε. Εσύ, δεν ξέρω ποιό από τα δυό θα επιλέξεις, εάν τελικώς προλάβεις και επανορθώσεις... Τί λόγο θα αρθρώσεις, αμφιβάλλω ποια λύτρωση θα βρεις... Εάν πραγματικά το θέλεις, τότε μπορείς, και πρέπει από μόνος σου να το επιθυμείς.

Η Αποτείχιση δεν σημαίνει αποπήδηση, ότι τάχα πηδώ την μάνδρα και βρίσκομαι "εκτός της Κιβωτού". Αυτές είναι εκκλησιολογικές ρηχότητες φθηνού εντυπωσιασμού. Η Αποτείχιση δεν σημαίνει εντείχιση σε κάποια άλλη ποίμνη. Σημαίνει στήσιμο προστατευτικών Τειχών γύρω από την διαβαλλόμενη Αλήθεια και διαφθειρόμενη Πίστη. Σημαίνει επιβεβλημένη παραμονή στην Μία, Μόνη και Αληθινή Ποίμνη. Μένουμε στην Εκκλησία. "Μένουμε Ορθοδοξία! Μένουμε Ελλάδα!" Ακόμη κι αν ζούμε ως απόδημοι έξω από τα σύνορά της. Μας προσελκύουν με θείο έρωτα τα ματοτσίνορά της.



Ποιός τό 'πε πως φεύγουμε από την Εκκλησία; Δεν φεύγει το πρόβατο που αναγνωρίζει πιστά την του Καλού Ποιμένος τη Φωνή. Την Κυριακή, Αποστολική και Αγιοπατερική Φωνή. Φεύγει από την Ποίμνη ακαριαίως, εκτοπίζεται αυτομάτως και εκσφενδονίζεται βιαίως ο παραβάτης και παραβιαστής, ο κλέπτης και ληστής, ο αλλότριος ποιμένας ο οποίος κηρύττει αλλότρια, έτερη φωνή, έτερο Ευαγγέλιο από αυτό που παρέλαβαν τα πρόβατα από τους Αποστόλους. Ανάθεμά τους όλους!

Άγιος Κύριλλος Αλεξάνδρειας  «Ἅπασι δέ τοῖς παρά σῆς εὐλαβείας 
κεχωρισμένοις διά τήν πίστιν, ἤ καθαιρεθεῖσι λαϊκοῖς 
τε καί κληρικοῖς, κοινωνικοί πάντες ἐσμέν. Οὐ γάρ ἐστι 
δίκαιον τούς ὀρθά φρονεῖν ἐγνωκότας σαῖς ἀδικεῖσθαι 
ψήφοις, ὅτι οἱ σοί καλῶς ποιοῦντες ἀντειρήκασι» (P.G. 77, 
108A).

ο άγιος Μάξιμος είπε: «επειδή εκείνοις κοινωνείτε, ει και Ορθόδοξοι γένησθε, ου κοινωνώ υμίν, επειδή κοινωνείτε τοις ακοινωνήτοις».

Οχι στους Παρασυνάγογους ΓΟΧ
Οποίος θέλει το Παλαιό Εορτολόγιο  να πάει στο Ακαινοτόμητω πλήρωμα. 
Οι αιρετικοί είναι καταραμένοι απο τον θεον. 

ΤΑ ΟΙΚΤΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ                                            
    ΤΩΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝ  ΜΕ  ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ…                                                                                        
   ΟΙ  ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ  ΑΛΥΩΤΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ                          
                 ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ…                                                                                 
    Οί απεσταλμένοι τού Αυτοκράτορα και του Πατριάρχου Βέκκου, κατά τήν επίσκεψή τους στό Άγιο Όρος μέ σκοπό νά εντάξουν τίς Ιερές Μονές στό σχέδιό τους καί νά συλειτουργήσουν μέ τούς Παπικούς, προσπάθησαν μέ διπλωματία νά τούς φέρουν σε συλλείτουργο. Συνάντησαν όμως σθεναρά αντίσταση από τά περισσότερα Μοναστήρια μέ αποτέλεσμα νά προχωρήσουν σε εγκληματικές ενέργειες πού ούτε οί βάρβαροι αχρίστιανοι πειρατές δέν είχαν κάνει...

 Καί αφού έκαψαν τούς ανθενωτικούς μοναχούς στόν Πύργο τής Μονής Ζωγράφου προχώρησαν καί  στην Μονή  τού Βατοπαιδίου, και επειδή εκεί τους έλεγξαν ως Αιρετικούς, διά τούτο τον μέν Ηγούμενον αφού τον έδεσαν με αλυσίδες τον κατεπόντισαν εις την θάλασσα, τους δε άλλους δώδεκα Μοναχούς, τους απηγχόνησαν είς τόπον λεγόμενον σήμερα Φουρκόβουνον.

 Τα ίδια περίπου συνέβησαν και είς την Ιεράν Μονήν τών Ιβήρων, όπου άλλους με καταπόντισαν βυθίζοντας το πλοίο μεταφοράς τους ανοικτά τού Ιβηρητικού πελάγους, άλλους δε, τους πήραν μαζί τους αιχμάλωτους…

 Είς την Μεγίστη Λαύρα όμως, όπου τους υποδέχθηκαν επισήμως και μάλιστα με κωδωνοκρουσίες, επακολούθησε η οργή του Θεού…

Κι΄ έτσι, ο μέν Ιεροδιάκονος Λαυριώτης πού συλλειτούργησε έλιωσε όπως τό κερί  στην φωτιά από σύντομη αρώστια και πέθανε, οί δε άλλοι επτά συλλειτουργήσαντες Ιερομόναχοι ( και κατ΄ άλλους 11 ), βρέθηκαν μετά θάνατον άλιωτοι, τυμπανισμένοι, και αφωρισμένοι, καί των οποίων τά κατάμαυρα λείψανα μέχρι το τέλος του 19ου αιώνος υπήρχαν στον Νάρθηκα του Κοιμητηρίου των Αγίων Αποστόλων σε κοινή θέα προς διδασκαλία και σωφρονισμό εκ των γεγονότων, αλλά και προς παρότρυνση για προσευχές των ανθρώπων πού τους έβλεπαν, ώστε να τους συγχωρήσει και να τους ελεήσει ο Πανάγαθος Θεός διαλύοντας τά σώματά τους…                                                                                      
   Οι τοιχογραφίες της εκκλησίας, μόλις έγινε το ανίερο συλλείτουργο, ω του θαύματος, μαύρισαν, ανακαινίσθηκαν ύστερα, κατά το έτος 1544, από τον διάσημο ζωγράφο Θεοφάνη.

Αποτειχισμένοι ιερείς και Μοναχοί διά λόγους Πίστεως απο τους Αιρετικούς Οικουμενιστές.

Αποτειχισθέντες ιερείς και μοναχοί

Π. Θεόδωρος Ζήσης καθηγητής ΑΠΘ.
Π. Νικόλαος Μανώλης.
Π. Χαράλαμπος Μανώλης.
Π. Φώτιος Βεζυνιας.
Γέρων Σάββας λαυριωτης.
Ιερομόναχος Χαρίτων λαυριώτης εξ Αθηνών.
Π. Αλύπιος καψαλιωτης
Π. Παΐσιος Παπαδόπουλος Ηγούμενος Ι.Μ. Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Πτολεμαΐδας.
Π. Μάξιμος Καραβάς Ηγούμενος Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωριου Πτολεμαΐδας.
Μοναχός Μωυσής εκ Πρεβέζης.
Π. Ευθύμιος τρικαμηνάς Σταγιατες Βόλου.
Π. Γεώργιος Αγγελακης τριλοφος Θεσσαλονίκης.
Π. Ειρηναίος Κοΐκας εξ Αυστραλίας.
Π. Σταύρος Βαΐος Λαμίας.
Π. Φώτιος τζουρας κάτω Ποροϊα Σερρών.
Π. Ιωάννης Καρασακαλιδης Αλεξανδρούπολη.
Γέρων Ευστράτιος.
Μοναχός Ονούφριος.
Π. Σεραφείμ εκ Μαυροματίου Καρδίτσας.
Γέρων Ιλαρίων κουτλουμουσιανός.
Μοναχός Μακάριος κουτλουμουσιανός.
Μοναχός Νεκτάριος εξ Αιτωλοακαρνανίας.
Μοναχός Λουκάς.
Π. Παναγιώτης Κιρτσινάκη.   
Π. Σπυριδων Δαμανάκης. 
Π. Γαβριήλ Μαζανάκη.
Π. Εμμανουήλ Σαρρής. 
Π. Παύλος Μαζανάκης
Μοναχός Δανιήλ.
Π. Δημήτριος Τάκτικος Λονδίνο.
Υπάρχουν πολλοί μοναχοί στο Άγιον Όρος που δεν μνημονεύουν.
Επίσκοπος Αρτέμιος Ράσκας και πριζρενης Σερβίας.
Σκήτη ραντένι της Ρουμανίας.
Σκήτη Ορασένη Ρουμανίας.
Αποτειχισθεντες Μολδαβίας.

ΠΑΤΕΡ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΡΟΔΟΣ.
ΠΑΤΕΡ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΑΝΔΡΟ.
ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΚΑΣΤΑΝΟΥΣΑ.
ΠΑΤΕΡ ΓΑΒΡΙΗΛ ΧΙΟΣ.
ΠΑΤΕΡ ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΓΓΑΜΟΣ ΤΡΙΛΟΦΟΣ.
ΠΑΤΕΡ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘΗΝΑ
ΑΝΑΒΥΣΟ.
ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΕΥΟΣΜΟΣ.
ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΜΕΛΕΤΙΟΣ
ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΑ.
ΠΑΤΕΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕΛΙΣΟΧΩΡΙ.
ΠΑΤΕΡ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΑΜΟΡΓΟ.
ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΚΑΨΑΛΑ.
ΠΑΤΕΡ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΔΡΑΜΑ.
ΓΕΡΩΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ ΑΘΗΝΑ.

Στην λιστα τον αποτειχισμενων απο τον οικουμενισμο και τις παραταξεις ειναι εν Χριστω αδελφοι και ο πρωην ηγουμενος της ιερας μονης εσφιγμενου Ευθυμιος!

Εκτος απο τους παραπανω ιερεις υπαρχουν και αλλοι ιερεις που ειναι αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες και τους παραταξιακους. Αποτειχισμενους εχουμε και μοναχους και μοναχες και λαικους.
Επισκοπους δεν εχουμε σημερα στην εκκλησια της ελλαδος. Στο εξωτερικο υπαρχουν και επισκοποι αποτειχισμενοι.

Αν θέλετε να βρείτε κάποιον Ορθόδοξο=Αποτειχισμένο ιερέα ώστε να εκκλησιάζεστε στείλτε μας Email ώστε να σας βοηθήσουμε.

Αν ξέρετε κάποιον αποτειχισμένο Ιερέα ή Μοναχό η κάποια μοναχή ενημερωστε μας. 

«Τό, Μή κρίνετε ἵνα μή κριθῆτε, περί βίου ἐστίν, οὐ περί πίστεως.» Άγιος ιωάννης Χρυσόστομος

Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι λεγεών αἱρέσεων"
π. Ἰουστῖνος Πόποβιτς

Ας αφήσουμε την 'Ιεραποστολική αγάπη'   και ας πάμε απευθείας στα λόγια του Θεού μας του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ διότι όλες οι απαντήσεις δίνονται μέσα από το ΙΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ  (μόνο Αυτό είναι Ιερό και ΄Αγιο και όχι το κοράνι, όπως συνηθίζει να λέει ο πατριάρχης...)!!!                                                             

 Κατά Ματθαίον Ευαγγ. (Κεφ 10 στιχ.34-35)                                                                   
 34. ΄Μη νομίσετε ότι ήλθον βαλείν ειρήνη επί την γην, ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην αλλά μάχαιραν'  35. 'ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής'.                                                                                                   

  Επομένως ο Ιησούς δεν ήρθε να συμφιλιώσει την Αλήθεια με το ψέμα, τη Σοφία με την ανοησία, το Καλό με το κακό, το Δίκαιο με το άδικο, την Αγνότητα με την ασωτία, Τον ΘΕΟ με τον μαμωνά αλλά φέρνει ξίφος Αληθείας, το ξίφος του Λόγου του Θεού, για να τα ξεχωρίσει και να ξεκόψει το ένα από το άλλο!!!

ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται
(Ι´ καί ΜΕ´ Ἀποστολικοί Κανόνες, Β´ Κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου).

Έλληνες και Ελληνίδες αδέρφια μου ο μόνος τρόπος ίνα αναστηθει το έθνος ημών είναι η Σωτήριος μετάνοια και η μετάνοια έρχεται απο την αντιμετώπιση του εχθρού τής αμαρτίας ο Θεός δεν μας τιμώρησε μόνο γιά τις αμαρτίες ημών αλλά για το εσχατο της αμαρτίας που δεν είναι άλλο απο την υποταγή στον αντιχριστο δηλαδή την αίρεση τον Πάπα αν οι Παλαιολόγοι Αυτοκράτορες είχαν ζητήσει βοήθεια απο τον θεό την Παναγία και τους αγίους η αυτοκρατορία θα υπήρχε ακόμα. Αλλά όπως πάντα γίνεται αν αφησεις το χέρι του θεού θα πεσεις διότι το δινεις στον Σατανά. Οι Άγιοι προσπαθεισαν να σώσουν την Πόλη π.χ. ο Άγιος Γεννάδιος εκραυγαζε στον Μεγαλοδύναμο παρ όλο που έγινε η ένωση με τούς εχθρούς του να λυπηθει την Πόλη Αλλά ο θεος Αφού ο λαός δεν μετανοούσε δεν μπορούσε να του καταργήσει την ελευθερία του.   
   Ἐκ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου.

† «Οὐδεὶς γὰρ ἡμῶν κρίνεται διατὶ δαιμόνια οὐκ ἐξέβαλεν, ἤ διατὶ οὐκ ἔσχε πρόγνωσιν, ἀλλ’ ἕκαστος κριθήσεται, εἰ τὴν πίστιν τετήρηκε καὶ τὰς Ἐντολὰς καὶ Παραδόσεις γνησίως ἐφύλαξεν».     

 Λοιπόν ίνα μην πάθουμε τα ίδια ένα πράγμα θέλει ο κύριος την μετάνοια. Δηλαδή πώς; να διακοψουμε κοινωνία με τους λατηνοφρόνες, οικουμενιστές, κολυμπαριστές όσους δηλαδή δέχονται την ψευδοσύνοδο του Κολυμβαρίου της Κρήτης του 2016. Όπως και οι Άγιοι μας έτσι και εμείς πρέπει να αποτειχιστούμε απο τους αιρετικους ώστε να μας συνχωρέσει ο τρισάγιος θεός ημών. 

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ
Άγιος Γρήγοριος Παλαμάς (14 Νοεμβρίου)  έκοψε το μνημόσυνο του Πατριάρχη Ιωάννη Καλέκα και  γι αυτή την πράξη ο Καλέκας τον καθαίρεσε  Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης (11 Νοεμβρίου,πατέρας της αποτείχισης) Άγιος Μάξιμος Ομολογητής (13 Αυγούστου), Άγιος Μάρκος Ευγενικος (19 Ιανουαρίου)  ονόμαζε καθάρματα όσους ορθοδόξους είχαν κοινωνία με τους παπικούς.  Άγιοι Θεοφυλακτος και Παύλος ( 8 Μαρτίου)   όσιος Μακάριος  (1η Απριλίου),  Άγιος Νικήτας ομολογητής (3 Απριλίου) ,  άγιος Γερμανος Κων/πόλεως (12 Μαΐου) , Αγιος Σεργιος  ομολογητής (13 Μαΐου), αγιος Νικηφόρος ο ομολογητής (2 Ιουνίου)   Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς (14 Ιουνίου);  Αγιος Παϊσιος  ο αγιορείτης (12 Ιουλίου)  αγιος Νικόδημος ο αγιορείτης (14 Ιουλίου), αγιοι 26 ζωγραφίτες μάρτυρες (22 Σεπτεμβρίου) έκοψαν το μνημόσυνο του πατριάρχη Ιωάννη Βέκου και μαρτύρησαν γι αυτό,  αγιος Ιωσήφ Κων/πόλεως (30 Οκτωβρίου), αγιος Στέφανος ο Νέος(28 Νοεμβρίου).

Αυτό ζητάει απο μας ο Θεός.

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος λέγει:  «Ἀλλά καί ἐάν ἡμεῖς ἤ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὅ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ὡς προειρήκαμεν, καί ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ. 1, 8-9).

Ἁγίου Νικηφόρου.

(Τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ ἀποτελοῦν οἱ εὐσεβεῖς ὁσονδήποτε ὀλίγοι καὶ ἄν μείνουν. Οἱ ἀκολουθοῦντες τὴν καινοτομίαν, ἔξω τῆς Ἐκκλησίας εἶναι).

† «Εἰ δὲ διαμένουσιν ἐν τῇ αἱρέσει, καὶ ἴσως καὶ ἑτέρους τινὰς ἀμαθεστέρους καὶ ἁπλουστέρους δυνηθῶσιν ἀποβουκολῆσαι, κἄν ὀχλαγωγήσωσι καὶ πλῆθος συνάγωσιν ἔξω τῶν ἱερῶν τῆς Ἐκκλησίας περιβόλου εἰσίν. Εἰ δὲ καὶ πάνυ ὀλίγοι ἐν τῇ Ὀρθοδοξίᾳ καὶ Εὐσεβείᾳ διαμένουσιν, οὗτοι εἰσὶν Ἐκκλησία καὶ τὸ κῦρος καὶ ἡ προστασία τῶν ἐκλησιαστικῶν θεσμῶν ἐναὐτοῖς κεῖται. Κἄν κακοπαθῆσαι αὐτοῖς ὑπὲρ τῆς εὐσεβείας δεήσει, ὅπερ ἐστιν εἰς καύχημα αἰώνιον καὶ ψυχικῆς σωτηρίας πρόξενον...»

Η απομάκρυνση από τούς αιρετικούς πώς γίνεται να είναι δυνιτική αφού οποίος κοινωνεί με αιρετικούς θα κριθεί όπως ο αιρετικός διότι η μνημόνευση του αιρετικού στα μυστήρια δηλώνει την ταυτότητα της πίστεως του αναφέροντως συνεπώς και του εκκλησιάσματος.

Αγιορειται Πατέρες πρός αυτοκράτορα Μιχαήλ Παλαιολόγον: «Καί πως ταυτα ανέξεται ορθοδόξου ψυχή καί ουκ αποστήσεται της κοινωνίας των μνημονευσάντων αυτίκα . . . ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, κάν ορθόδοξος είη ο αναφέρων».

15ος(ΙΕ) κανόνας

Αποτείχιση

Η διδασκαλία τών Αγίων Πατέρων για το υποχρεωτικό του 15ου (ΙΕ) κανόνα της 8ης Οικουμενικής Συνόδου του 861. 


https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.freevolition.gr/15.pdf&ved=2ahUKEwiwqfDfqKjiAhVKw8QBHTXrBBgQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw0ARFpZ-RRYVscF368O8Mcr

Διακοπή κοινωνίας με τους Αιρετικούς προ συνοδικής καταδίκης.




 γιος Θεόδωρος  Στουδίτης γράφει δι’ κείνους, ο ποοιπλς κοινωνον μέ τούς αρετικούς: «χθροὺς γὰρ το ΘεοΧρυσόστομος, ο μόνον τοὺς αρετικούς, λλὰ καὶ τοὺς τος τοιούτοιςκοινωνοντας μεγάλ καὶ πολλ τ φων πεφήνατο» (P.G. 99, 1049 Α).


 Μ. Φωτίου: «Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί· φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ (ἄρα δὲν πρόκειται γιὰ κάποιον ποὺ ἔχει ἤδη καθαιρεθεῖ, ἀλλὰ περὶ κάποιου ποὺ διδάσκει κακοδοξίες)· φύγε τήν κοινωνίαν αὐτοῦ καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως...· φεύγειν οὖν παντί σθένει διά ταῦτα προσήκει τούς τοιούτους» 


Β' Κανὼν τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου:
«Μὴ ἐξεῖναι δὲ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις, μηδὲ κατ᾽ οἴκους συνελθόντας συνεύχεσθαι τοῖς μὴ τῇ ἐκκλησίᾳ συνευχομένοις, μηδὲ ἐν ἑτέρᾳ ἐκκλησίᾳ ὑποδέχεσθαι τοὺς ἐν ἑτέρᾳ ἐκκλησίᾳ μὴ συναγομένους. Εἰ δὲ φανείῃ τις τῶν ἐπισκόπων, ἢ πρεσβυτέρων, ἢ διακόνων, ἤ τις τοῦ κανόνος τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, καὶ τοῦτον ἀκοινώνητον εἶναι, ὡς ἂν συγχέοντα τὸν κανόνα τῆς ἐκκλησίας».


Οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες (1272 μ.Χ.) ποὺ βασανίστηκαν γιὰ τὴν Πίστη καὶ ἁγίασαν, ἔγραφαν πρὸς τὸν Παλαιολόγο: «Ἂν ἡ κοινωνία αὐτῶν ᾖ πρόδηλος, καὶ ἐν ἑνὶ τοῦ ὀρθοῦ ἔκπτωσις καὶ ἀνατροπή; ὁ γὰρ αἱρετικὸν δεχόμενος, τοῖς αὐτοῦ ὑπόκειται ἐγκλήμασι· καὶ ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν, ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τὸν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» (Ἐπιστολὴ ἁγιορειτῶν πρὸς τὸν Βασιλέα Μιχαὴλ τὸν Παλαιολόγον, Δοκίμιον Ἱστορικὸν Μοναχοῦ Καλλίστου Βλαστοῦ, ἐκδ.1896, σελ. 97-107).




 γιος Μᾶρκος  Εγενικός γράφει: «Φεύγετε καὶ ὑμεῖς ἀδελφοί, τὴν πρὸς τοὺς ἀκοινωνήτους κοινωνίαν καὶ τὸ μνημόσυνον τῶν ἀμνημονεύτων». Ἴδε ἐγώ Μᾶρκος ὁ ἁμαρτωλός λέγω ὑμῖν, ὅτι ...λατινοφρονῶν μετά τῶν Λατίνων κριθήσεται καί ὡς παραβάτης τῆς πίστεως λογισθήσεται»

Άγιος Παΐσιος ο Μέγας και οι Οικουμενιστές

Στις σελ.266-268 ἀναφέρει την περίπτωση τοῦ Μοναχοῦ που εἶπε στο Ἐβραῖο "ἲσως εἶναι ἒτσι καθώς σύ λέγεις" και εὐθύς ἒχασ...