Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΕΥΔΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ.




ΔΙΑΒΟΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΤΟΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΟΥ (Π.Σ.Ε.) ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (2016) ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΝΑΦΩΝΕΙ Ο ΠΑΝΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ.





Η Εκκλησία ουδέποτε αναγνώρισε Εκκλησιαστικότητα, σωτηρία, μυστήρια, και Θεία Χάρη στην αίρεση και στο σχίσμα, δηλαδή σε οτιδήποτε είναι εκτός των «Κανονικών Ορίων» της, εκτός δηλαδή, των Ορίων της Ορθής Πίστεως και Αληθείας.
Τουναντίον, αυτή είναι η αιρετική διδασκαλία του αντίχριστου της ληστρικής συνόδου της Κρήτης, αφού για πρώτη φορά στην εκκλησιαστική μας ιστορία:
                       
α) αναγνωρίστηκε επίσημα - Συνοδικά «εκκλησία», σωτηρία, μυστήρια και Θεία Χάρη, στο σχίσμα και στην αίρεση, δηλ. στο λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), στα αιρετικά μέλη αυτού και όχι μόνο. Καμία, όμως, σύνοδος ΠΟΤΕ δεν έχει αρμοδιότητα και δυνατότητα να κάνει τέτοιες οικονομίες σε αμετανόητους αιρετικούς, όπως έκανε και η ληστρική αυτή αντίχριστη σύνοδος του Κολυμπαρίου, γιατί απλά κάτι τέτοιο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το ΠΙΣΤΕΥΩ μας, στο Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και στο ένας Κύριος, μία η Πίστη, ένα το Βάπτισμα, και αποτελεί άρνηση της άπαξ παραδοθείσας Πίστης.

β) Για πρώτη φορά η Εκκλησία δηλ. ο Χριστός - Θεός, «ο πανταχού Παρών και τα πάντα Πληρών» έγινε -κατ΄αυτούς- μέλος επίσημα, συνοδικά, μιας αιρετικής κοινότητας, του «Παγκόσμιου Συμβούλιου Εκκλησιών» δηλ. της ψευδεκκλησίας του αντιχρίστου. (κεφ ε΄. αρθ. 16 και επ. Συνόδου Κρήτης)
Αυτό, όμως, αποτελεί την άνευ προηγουμένου μεγαλύτερη ύβρη όλων των εποχών προς τον Ιησού Χριστό-Θεό και βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα της Εκκλησίας, που σύμφωνα με το αψεγάδιαστο στόμα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού δε θα συγχωρεθεί ούτε στον παρόντα αιώνα ούτε στον μέλλοντα.

Επειδή, λοιπόν, δεν έχουμε, όπως προείπαμε, ανάλογη περίπτωση στην Εκκλησιαστική ιστορία, για να μπορέσουμε να την συγκρίνουμε με την δική μας και να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, αφού αιρετικές μεν σύνοδοι υπήρξαν, βλάσφημες διδασκαλίες γράφτηκαν, παρά ταύτα, όμως, όλοι οι αιρετικοί είχανε τουλάχιστον την αυτοσυνειδησία, ότι ήταν αυτοί η «Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» και όλοι οι υπόλοιποι, που δεν συμφωνούσαν μαζί τους, ήταν εκτός «Εκκλησίας», κατ΄ οικονομία και συγκατάβαση, μόνο, θα προστρέξουμε και θα συγκρίνουμε την περίπτωσή μας, μετά την αντίχριστη σύνοδο της Κρήτης (2016), με την β΄. περίοδο της αιρέσεως της εικονομαχίας και την ληστρική σύνοδο, που έλαβε χώρα τότε, για να την καταστήσει δόγμα στην Εκκλησία.

Μετά λοιπόν την εικονομαχική Σύνοδο του 815 μ.Χ. της Κωνσταντινουπόλεως, επί αυτοκράτορα Λέοντος του Ε΄. του Αρμένιου, που επανέφερε σε ισχύ τις αποφάσεις της εικονομαχικής Συνόδου του 754 μ.Χ. της Ιέρειας που τότε είχε ανακηρυχθεί ως Οικουμενική, ο Πανόσιος Θεόδωρος Στουδίτης ο Ομολογητής, ακολουθώντας την Ιερά Διδασκαλία της Εκκλησίας και την Απόφαση της Ζ΄. Οικουμενικής Συνόδου που καταδίκασε-αναθεμάτισε την εικονομαχία αλλά και όλες τις αιρέσεις και όλους τους αιρετικούς (δηλ. τους έθεσε εκτός Εκκλησίας) έως της συντελείας του αιώνος τούτου, εξεγέρθη εναντίον αυτής της ληστρικής συνόδου, διέκοψε κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με τους ακόμη μη τυπικά-Συνοδικά καθηρημένους αιρετικούς ψευδεπισκόπους και δε δεχόταν ως έγκυρα τα αιρετικά μυστήρια τους, υποστηρίζοντας, όπως είναι φυσικό, ότι όλοι οι αιρετικοί είναι εκτός Εκκλησίας.

Συγκεκριμένα, στις Τίμιες Επιστολές του, ο Πανόσιος Θεόδωρος ο Ηγούμενος της Μονής Στουδίου (ο μόνος Άγιος της Εκκλησίας που προσφωνείται Πανόσιος από το Συνοδικό της Ορθοδοξίας) αναφέρει:

  ΑΓΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ        ΒΕΒΗΛΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ




(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΗ΄. Βασιλείω μονάζοντι) 
«...Από την εποχή των Αποστόλων και μετέπειτα, πολλές αιρέσεις με πολλούς τρόπους συγκρούστηκαν με την Εκκλησία, και παρουσιάστηκαν αντικανονικές πράξεις ή παραλείψεις.
Αλλά όμως, η Εκκλησία παρέμεινε με τον τρόπο που προειπώθηκε, αδιάσπαστη και άσπιλη, και θα παραμείνει μέχρι το τέλος της ιστορίας, με το να απομακρύνονται και να διώχνονται, από αυτήν (την Εκκλησία) εκείνοι που κακώς πίστεψαν και έπραξαν όπως αποδιώχνονται τα κύματα της θάλασσας από τα βράχια της παραλίας....» 


(ΕΠΙΣΤΟΛΗ 233. Κωνσταντίνω κουράτορι.) 
«...Γιατί η αίρεση είναι αδελφέ αληθινός βόθρος και παγίδα του διαβόλου, η δε κοινωνία αυτών αποχωρίζει από τον Χριστό αυτόν που την δέχεται και τον τοποθετεί έξω από την ποίμνη του Κυρίου την Εκκλησία.
Γιατί όσο διαφέρει το φως από το σκοτάδι, τόσο διαφέρει και η ορθόδοξη Μετάληψη από την αιρετική κοινωνία· γιατί η μεν φωτίζει τον μετέχοντα, η δε σκοτίζει, η μεν ενώνει με τον Χριστό, η δε με τον διάβολο, η μεν ζωοποιεί την ψυχή, η δε την θανατώνει....»


(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡΝΔ΄. Νικήτα ηγουμένω.) 
«...Όπως, λοιπόν, ο Θείος άρτος όταν μετέχεται από τους ορθοδόξους, κάνει όλους τους μετόχους ένα σώμα, έτσι λοιπόν και ο αιρετικός άρτος κάνει αυτούς που μετέχουν σ΄αυτόν ένα σώμα αντίθετο από τον Χριστό, και ο ματαιολόγος άδικα ματαιολογεί…
    Αφού αυτά έχουν έτσι, καθένας που κοινώνησε, δηλαδή που μετέλαβε τον φαρμακερό άρτο, δεν είναι αρνητής του Χριστού, έκθετος, ανόσιος, εάν δεν επανέλθει έστω με μετάνοια;…» 


(ΕΠΙΣΤΟΛΗ 534. Συμεών μονάζοντι.) 
«...Γιατί ποιά είναι η κοινωνία λέει ο Απόστολος ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι, ή ποιά κοινή μερίδα υπάρχει του πιστού με τον άπιστο;
Αν λοιπόν το ποτήριο της ευλογίας είναι το αίμα του Χριστού και ο άρτος που κάνουμε κλάση είναι το σώμα του Χριστού (Θεία Ευχαριστία), είναι φανερό ότι και το αιρετικό ποτήριο και ο άρτος (αιρετικά μυστήρια) είναι κοινωνία του διαβόλου…»


(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΔ΄. Ιγνατίω Τέκνω.) 
«  Η κοινωνία από τους αιρετικούς δεν είναι κοινός άρτος, αλλά δηλητήριο, που δεν βλάπτει το σώμα, αλλά αμαυρώνει και σκοτίζει την ψυχή.
Το να την ρίχνουμε και να την κρύβουμε δεν το λέω εγώ, αλλά εκείνοι που το κάνουν με φόβο, για τους οποίους μπορούμε να πούμε τούτο, ότι: «Πολλοί από τους άρχοντες πίστευαν Αυτόν (Κύριο ημών Ιησού Χριστό), αλλά δεν το ομολογούσαν επειδή φοβούνταν τους Φαρισαίους, για να μη γίνουν αποσυνάγωγοι. Γιατί αγάπησαν τη δόξα των ανθρώπων μάλλον, παρά τη δόξα του Θεού». Και εάν οι ευχές της λειτουργίας είναι των Ορθοδόξων, τί σημασία έχει αυτό, εάν γίνεται από αιρετικούς; Γιατί δεν πιστεύουν όπως πίστευε εκείνος που τις συνέταξε, ούτε και πιστεύουν σ’ αυτά που σημαίνουν οι λέξεις...
Έτσι λοιπόν, ούτε εδώ πιστεύει αυτά που λέγει, έστω και αν η λειτουργία είναι ορθόδοξη, αλλά αυτός φλυαρεί ανόητα, ή μάλλον εξυβρίζει, εμπαίζοντας τη λειτουργία, γιατί και οι γόητες και οι επαοιδοί χρησιμοποιούν θεϊκές ωδές στις δαιμονικές τελετές τους. 
Ο αβάπτιστος, εάν δεν υπάρχει ορθόδοξος ιερέας, να βαπτιστεί από μοναχό, ή αν δεν υπάρχει και μοναχός, από λαϊκόν, λέγοντας, Βαπτίζεται ο τάδε στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, παρά να πεθάνει αβάπτιστος· και έχει βαπτιστεί αληθινά. Γιατι «στην ανάγκη γίνεται και μετάθεση του νόμου», όπως έγινε παλιά και έχει αποδειχθεί.» 


(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡϞΖ΄. Δωροθέω τέκνω.) 
«...Εάν, όμως, δεν έγινε τίποτε από αυτά, αλλά κοινωνούσε με την αίρεση και δεν πρόλαβε να κοινωνήσει το Σώμα και Αίμα Του Κυρίου, επειδή ο άρτος εκείνος ήταν αιρετικός και όχι σώμα του Χριστού, δεν τολμώ να πω να γίνεται Λειτουργία γι’ αυτόν (γιατί τα θεία δεν είναι παιχνίδια)...«Γιατί καμμιά επικοινωνία δεν υπάρχει του φωτός προς το σκότος». Ούτε με τη μερίδα των ορθοδόξων να κατατάσσεται αυτός που δεν κοινωνεί με την ορθοδοξία ακόμα και την τελευταία ώρα…» 


(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡΟΔ΄. Φιλοθέω κτήτορι.) 
«... Το ότι λοιπόν απέχεις εντελώς από την κοινωνία με αιρετικούς και αγωνίσθηκες και απείχες, όπως λες, με την χάρη του Χριστού, και να εξακολουθήσεις να απέχεις ακόμα. Γιατί έτσι θα δείξεις την αγάπη και την κοινωνία σου με τον Θεό, αφού η αντίθετη κοινωνία σε χωρίζει από τον Χριστό... Γιατί η ακρίβεια απαιτεί αυτός που πιστεύει ορθά, να μην επικοινωνεί με τους ετεροδόξους ούτε στο φαγητό, ούτε στο πιοτό, ούτε και να έχει σχέσεις με αυτούς...» 


Ας μην προσπερνάμε, Χριστιανοί μου, τα σωτήρια λόγια των Αγίων της Εκκλησίας μας, που είναι ζωντανοί και που το Άγιον Πνεύμα ομιλεί δι' αυτών, διότι κινδυνεύουμε με το φοβερό αμάρτημα της βλασφημίας και τις συνέπειες που επιφέρει αυτό και στην παρούσα και στη μέλλουσα ζωή.

Ας σταθούμε, έστω και τώρα, προ των ευθυνών μας, ως Χριστιανοί και ας αδράξουμε τη μεγάλη ευκαιρία, που μας δίνει ο Κύριος, να Του αποδείξουμε την αγάπη μας, με αυταπάρνηση και ορθή ΟΜΟΛΟΓΙΑ, διακόπτοντας κάθε κοινωνία με τους βέβηλους εχθρούς Του, θυμούμενοι τα σωτήρια και προειδοποιητικά λόγια Του, στην Αποκάλυψη του Ιωάννου, 18.4:

"Ἔξελθε ἐξ αὐτῆς ὁ λαός μου, ἵνα μὴ συγκοινωνήσητε ταῖς ἁμαρτίαις αὐτῆς, καὶ ἵνα ἐκ τῶν πληγῶν αὐτῆς μὴ λάβητε."

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ-ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ





«Όμως ο Υιός του ανθρώπου όταν έλθει θα βρει άραγε την πίστη επί της γης;» (Λουκά ΙΗ΄. 8)

            Την Πίστη αναρωτήθηκε ο Χριστός αν εύρει στους ανθρώπους όταν έρθει ως Κριτής στην Δευτέρα Παρουσία και όχι ακολουθίες και μυστήρια. 

Μόνο την Ορθόδοξη Πίστη και αυτό το είπε για εμάς όχι για τον Ίδιο, για να καταλάβουμε ότι στα έσχατα χρόνια, δηλαδή στα χρόνια του αντίχριστου, που συνδέονται με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, οι άνθρωποι ή θα χάσουν ολότελα την Ορθόδοξη Πίστη ή θα υπάρχουν μόνο ελάχιστοι που θα την κρατήσουν σε ολόκληρη την γη. 
Συγκεκριμένα στα έσχατα χρόνια δηλαδή στα χρόνια αυτά που ζούμε, ο διάβολος δια του αντίχριστου παίρνοντας δικαίωμα από την αμαρτία και την αμετανοησία των Χριστιανών προσπαθεί να αφανίσει την Ορθόδοξη Πίστη.

Γι' αυτό ας αντιληφθούν οι καλοπροαίρετοι Χριστιανοί, ότι μετά τη σύνοδο της Κρήτης (2016), είμαστε σε καιρό πολέμου, αφού η αίρεση επιβλήθηκε συνοδικά, η Πίστη προδόθηκε και η Εκκλησία του Ιησού Χριστού διώκεται. 
Ας παύσουν, λοιπόν, να προβάλλουν την ανάγκη των Μυστηρίων ως μεγαλύτερη από την τήρηση της Ορθόδοξης Πίστεως. Με την ανησυχία τους μην στερηθούν αυτά, τελικά συμβιβάζονται με την αίρεση, με κάθε κακοδοξία και την βλασφημία με αποτέλεσμα να χάνουν στο τέλος και τα δύο, δηλαδή και την Ορθόδοξη και Σωτήρια Ομολογία της Πίστεως και την Χάρη των Ορθοδόξων Μυστηρίων. 
Αυτό δε συμβαίνει επειδή το δόγμα των Χριστιανών είναι ότι η Ορθόδοξη Πίστη είναι η προϋπόθεση των Ορθοδόξων Μυστηρίων. 
Όπως παραδέχονται, άλλωστε και οι ίδιοι οι ψευδεπίσκοποι της κακόδοξης συνόδου της Κρήτης στο άρθρο (3), γράφοντας ότι: «Ἡ εὐθύνη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας διά τήν ἑνότητα, ὡς καί ἡ οἰκουμενική αὐτῆς ἀποστολή ἐξεφράσθησαν ὑπό τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Αὗται ἰδιαιτέρως προέβαλον τόν μεταξύ τῆς ὀρθῆς πίστεως καί τῆς μυστηριακῆς κοινωνίας ὑφιστάμενον ἄρρηκτον δεσμόν.» 

                Έτσι λοιπόν δύο τινά συμβαίνουν με την κοινωνία των Μυστηρίων, σύμφωνα με το Ορθόδοξο δόγμα και τους Ιερούς Κανόνες των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας:

α) Αν ο Ιερέας είναι Ορθόδοξος, κάνει επομένως και Ορθόδοξα Μυστήρια, ο Χριστιανός όμως που πηγαίνει να μεταλάβει αναξίως, έχει δηλαδή κάποια κρυφή κακοδοξία, αίρεση, ή κάποια αμετανόητη αμαρτία, όπως δηλαδή ο προδότης Ιούδας, τότε κοινωνεί προς κρίμα και κατάκριμα και η Χάρη από το Σώμα και το Αίμα του Χριστού γίνεται Φωτιά που τον καίει και έτσι δίνοντας δικαιώματα στον πονηρό, λαμβάνει τελικά δαιμονική ενέργεια και αντί να Χαριτώνεται τελικά δαιμονίζεται, όπως κι ο δόλιος ο Ιούδας. 
Ή κινδυνεύει να αρρωστήσει και να πεθάνει πρόωρα, σύμφωνα με τα λόγια του Αποστόλου Παύλου. 

β) Αν ο λεγόμενος ιερέας είναι φανερά αιρετικός κακόδοξος και βλάσφημος δηλ. προδότης Ιούδας και όχι Ορθόδοξος, όπως είναι όλοι αυτοί οι αποστάτες ψευδεπίσκοποι του Παγκόσμιου Συμβουλίου «εκκλησιών» που επίσημα αποδέχονται την ληστρική σύνοδο της Κρήτης, αλλά και όσοι λέγουν ότι είναι δήθεν Ορθόδοξοι και ανεπίσημα λέγουν ότι δεν αποδέχονται την βλάσφημη Σύνοδο, αλλά επίσημα έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς, τότε αντί για Ορθόδοξα Μυστήρια κάνουν αιρετικά μυστήρια και αντί για Σώμα και Αίμα Χριστού κάνουν δαιμονικό άρτο, όπως πολύ ευλογημένα τονίζει και ο Πανόσιος Θεόδωρος Στουδίτης στις Ιερές Επιστολές του για τον άρτο των αιρετικών. 

            Ποιός Χριστιανός αν θέλει να είναι σοβαρός μπορεί να ισχυριστεί ότι η διδασκαλία της κακόδοξης συνόδου της Κρήτης δεν είναι βλάσφημη και αιρετική, αλλά είναι σύμφωνη και όμοια με την Ορθόδοξη διδασκαλία των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων; 
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΛΟΙΟΣ. 
Αυτό όμως εξ απόψεως Ορθόδοξης δογματικής σημαίνει ότι οι οικουμενιστες ψευδεπίσκοποι που έγραψαν και συνυπέγραψαν αυτήν την βλάσφημη διδασκαλία του αντίχριστου που δεν έχει προηγούμενο, είναι αδιαμφισβήτητα παναιρετικοί υβριστές Του Κυρίου και υπόκεινται στα αιώνια αναθέματα των Αγίων Πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων, δηλ. τίθενται εκτός Εκκλησίας. 
Και στα ίδια αναθέματα υπόκεινται και τίθενται εκτός Εκκλησίας και όσοι λέγουν ότι έχουν δήθεν Ορθόδοξο φρόνημα αλλά παρά ταύτα έχουν κοινωνία μυστηρίων μετ' αυτών. 

Οι Άγιοι Πατέρες μας παρέδωσαν την Πίστη αγνή και ανόθευτη.
Δεν μπορεί να αγνοούνται επιδεικτικά οι Αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων των Ιερών Πατέρων μας. 
Δεν γνωρίζουν ότι όποιος αλλάξει τις Αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων είναι αναθεματισμένος και εκπίπτει στους αιρετικούς;
Συνεπώς, όσοι έχουν «εκκλησιαστική» κοινωνία με αυτούς τους αποστάτες ψευτοχριστιανούς της κακόδοξης συνόδου της Κρήτης, που κοροϊδεύουν τον Ιησού Χριστό, μιλώντας άσχημα για τον Κύριο μας, στα επίσημα πλέον συνοδικά κείμενα τους, και έτσι συμβιβάζονται με αυτήν την μεγάλη βλασφημία, γινόμενοι και αυτοί Ιούδες, προδίδοντας την Ορθόδοξη Πίστη και τον Χριστό χάριν δήθεν του εκκλησιασμού και των μυστηρίιων, τότε αυτοί μεταλαμβάνουν τον διαβολικό άρτο των αιρετικών μυστηρίων και όχι το Σώμα και Αίμα Του Ιησού Χριστού που φαντάζονται, των Ορθοδόξων Μυστηρίων. 
Και το αποτέλεσμα είναι ότι αντί να μετέχουν στο Σώμα και το Αίμα του Χριστού, μετέχουν στον αντίχριστο και αιρετικό άρτο του διαβόλου και αντί να Χαριτώνονται, δαιμονίζονται.

            Αδελφοί, ας γρηγορούμε και ας παρατηρούμε με προσοχή τα σημεία των καιρών, τα οποία, με πρώτο την προσπάθεια για εξαφάνιση της Πίστεως, μας παραπέμπουν στα χρόνια του Αντιχρίστου, τα οποία, βέβαια όπως λέγουν οι Άγιοι Πατέρες μας συνδέονται με τη Δευτέρα Παρουσία. 

Αποτείχιση η μόνη οδός σωτηρίας.

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ-ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

Άγιος Παΐσιος ο Μέγας και οι Οικουμενιστές

Στις σελ.266-268 ἀναφέρει την περίπτωση τοῦ Μοναχοῦ που εἶπε στο Ἐβραῖο "ἲσως εἶναι ἒτσι καθώς σύ λέγεις" και εὐθύς ἒχασ...